نوشته شده توسط : Mars

اگر در معضل خرید هندزفری و هدفون گیر افتاده اید، این مقاله به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که براساس مزایا و معایب یک هندزفری و هدفون در تولید کیفیت صدا و رفع نویز، اقدام به خرید کنید.
یکی از نگرانی های مردم هنگام خرید وسیله ای برای گوش دادن به موسیقی این است که آیا هدفون بخرید یا هندزفری بخرید. هدفون های بسیار بزرگ و غول پیکر در دهه 1970 بسیار محبوب شدند. در دهه 1980 با ظهور پخش کننده های موسیقی قابل حمل و کوچک ، هدفون با حضور کمتری نسبت به گذشته تحت الشعاع قرار گرفت. سپس نوبت iPod iPod بود که در سال 2001 راه اندازی شد: یک جفت هندزفری سفید براق که در بسته بندی های زیبا قلب کاربران تکنولوژی را جلب کرد. پس از آن استفاده از هندزفری برای گوش دادن به موسیقی بسیار رواج پیدا کرد و همه جا نشانه استفاده از هندزفری بود.
هندزفری امروزه بسیار پرطرفدار است، اما به نظر می رسد هدفون با کیفیت بالا به بازار باز می گردد و با وجود اینکه مدتی به حاشیه رانده می شوند، اما به نظر می رسد هنوز هم در بین کاربران محبوب است. کدام یک از طرفداران طرفدار هستید: آیا ترجیح می دهید آهنگ مورد علاقه خود را با هندزفری یا هدفون گوش دهید؟



:: موضوعات مرتبط: هندزفری , ,
:: برچسب‌ها: Earphone,Handsfree , Headphone ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mars

ایرفون نام محصولی از شرکت تسکو است که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. ایرفون یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط تسکو است که به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کند.

در جعبه این گوشی یک استوانه قرار دارد که در حقیقت کیس نگه دارنده هندزفری‌ها است. داخل این کیس دو هندزفری مشاهده می‌کنید که توانایی ارتباط بی‌سیم هم با گوشی و هم با یکدیگر را دارند. علاوه بر این در جعبه دستگاه 3 جفت سری پلاستیکی برای قرارگیری در سر هندزفری‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب کنید و یک کابل میکرو یو اس بی هم دیده می‌شود که می‌توانید هندزفری ها را با آن شارژ کنید.



:: موضوعات مرتبط: هندزفری , ,
:: برچسب‌ها: هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360 , هندزفزی بی‌سیم تسکو TH 5360 , true portable earbuds th 5360 ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد